Dwunastego października w centrum handlowym FACTORY w Gliwicach odbędzie się jesienne wydanie największej polskiej akcji rabatowej – Jungle Night. To pięciogodzinny maraton zakupowy, podczas którego klienci będą mogli korzystać z aż 50-procentowych zniżek od cen outletowych. W wyjątkowo zaprojektowanej przestrzeni, stylizowanej na dżunglę, swoje produkty zaprezentują zarówno popularne marki globalne, jak i te lokalne.
Akcja Jungle Night jest organizowana tylko dwukrotnie rocznie – na wiosnę oraz jesienią, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem wśród mieszkańców regionu śląskiego. W nadchodzącej edycji, aby skorzystać z półprocentowych obniżek, koniecznym będzie nabycie co najmniej dwóch produktów. Akcja potrwa jedynie pięć godzin – od 16:00 do 21:00.
Udział w Jungle Night to dla wielu klientów nie tylko okazja do skorzystania z atrakcyjnych rabatów, ale także źródło dobrej zabawy. Jak zaznacza Agata Burzyńska, koordynator marketingu w FACTORY, Jungle Night to unikalne połączenie zakupów z dobrą zabawą. Podczas poprzedniej edycji, klienci nie mogli się doczekać godziny 16:00, aby rozpocząć swoje zakupowe szaleństwo. Niektórzy z nich czekali na otwarcie sklepów nawet po zamknięciu centrum handlowego.
Największym zainteresowaniem wśród klientów cieszyły się do tej pory sklepy oferujące odzież sportową, damską i męską, a także ubrania dżinsowe. Jak będzie tym razem? Przekonamy się już 12 października. Do udziału w Jungle Night zapraszają między innymi takie marki jak New Balance, Regatta, Diverse oraz Pepe Jeans.